Jak przygotować ciekawy tekst pozycjonujący?

Pomimo że często branża SEO u jest traktowana bardzo po macoszemu, to trudno zaprzeczyć, że jest ona zdecydowanie potrzebna w całym procesie e-marketingu. W przeciwieństwie do ironicznych opinii, SEO copywriting to nie tylko preclowanie i przygotowywanie krótkich opisów do katalogów.
To również cała praca pisarska powiązana z zaprojektowaniem sloganów reklamowych, contentu na strony firmowe czy optymalizację już napisanych tekstów. Dlatego niekiedy wymyślenie dobrego i ciekawego tekstu na użytek pozycjonowanie wcale nie musi być takie banalnie proste. Jeżeli już się tego podejmiemy, to przede wszystkim musimy stworzyć sobie plan pisania: co konkretnie chcielibyśmy pokazać w artykule i do jakich odbiorców jest kierowana nasza twórczość. Inaczej wygląda artykuł dla odbiorcy masowego, przykładowo na blogach lifestylowych, a inaczej na blogach, które są czytane przez internautę nastawionego na innowacyjne treści. Następnym krokiem jest zaplanowanie tekstu – najistotniejsze informacje zawsze umieszczamy w pierwszych zdaniach, a dopiero dalej mniej ważne fakty.
Artykuł pod pozycjonowanie musi posiadać też interesujący tytuł, który mniej więcej wskaże, o czym dokładnie będzie tekst i jakich informacji można się spodziewać podczas czytania. Tytuł zazwyczaj ma kilka słów i stawia na jakiś konkretny problem.





Autor: Pozycjonowanie Radom
copywriting